close
Joe 少又請sick leave
連d客都話佢逄星期一病
我都只能冇言以對

今朝一早做3套酒入口証+海關拆柜通知書
2份入貨單給稅倉
1份入貨改單
1個客的即日出貨單
1份loading report
對了1份b/l
開了2份invoice
寄了2份courier
1份出倉酒証

嘩~~戰績標炳
係呢個時候

sunny 仲想出來抦我
話我冇做iso d 野
我當然即場show 比佢睇我做左la
佢仲要串我話: 擺係你部腦度, 我當然找不到
我 (用非常可親的語氣): 不是啊, 全都在server
其實心裡在大罵: 白痴, 我不會將文件放自己部腦, 因為有機會會死機, 死機便找不到要用的文件, 要重新做過,我才沒那麼蠢
arrow
arrow
    全站熱搜

    soniasonia220 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()