close
同部門同事 raymond: sonia, 我想問一下...
我: sonia 已經死了
raymond: 不要死, 先回答我問題
我: 叫我靚女(即正妹)先
raymond: 靚女~~~
其他同部門同事即起哄
emma: raymond, 你太沒原則
mike: raymond, 想不到你是這樣的人
佳: raymond, 你不可以向惡勢力低頭
raymond: 沒辦法..... =.="
我: 好la, 我答你問題la, 呵呵....
答完之後
raymond: 我收回之前句靚女
我: 可惡....

半句鐘之後

我背後有個男人問我問題: sonia
這時我心裡想, 這不是raymond 就是mike
我: 叫我靚女, 我才會回答你的問題
.......
我開始覺得不對勁, 才回過頭
oh my god
是it 部門的edmond
看到他一臉尷尬
我只好笑著對他說: sorry~我以為是同部門同事

結果, 是被同部門同事笑足我一天

btw, 中國加油
arrow
arrow
    全站熱搜

    soniasonia220 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()