close
有一日

個客突然殺落倉

由於公司得我一個

我唔去得陪客

咁唯有搵大佬la

而剛好入口部都搵大佬簽票

咁好la

我打大佬手提la

結果我講完一輪野後

我大佬話: I can't hear you. I am taking my coffee.........

於是我就估佢係樓下買咖啡, 就同入口部d同事講

結果.... 竟然係我老細係茶水間沖咖啡

入口部d同事已經笑爆

我當然勁瘀

於是我同我大佬講

點解你唔去樓下買咖啡

他說: 我冇錢

我話: 我同佢地講你去樓下買咖啡, 而家我勁瘀, 唔想係度

佢話: 你唔比我攞個杯落樓下叫佢地用我個杯裝咖啡

我當場激死左

arrow
arrow
    全站熱搜

    soniasonia220 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()