close
今日Stewart過左5:30先返埋位

我: 你終於返來la

Stewart: 我早上開會開到而家

我: 比人蹂躪完

Stewart: 唔係, 我鍾意用強姦, 比較粗獷

我: 好似有個好令仔既日本人來了

Stewart: 係丫 (好認真的找卡片), 叫 xxxxxxxx

剛巧我大佬經過

聽到問: 仲咩, 學日文

我: 佢好令仔?

大佬: 係, 不過你要小心, 佢好SM

我: (瞪大眼) 你點知?

Stewart: 係好Sales Management

@#$%

我大佬又玩我

arrow
arrow
    全站熱搜

    soniasonia220 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()